További termékeink
Termék kategóriák
Rendelőprogramunkon csak cégek, vállalkozások, közületek, intézmények, szervezetek, egyéb nem természetes személyek adhatnak le rendelést! Magánszemélyek, természetes személyek nem rendelhetnek. Magánszemély vásárlóinkat várjuk szaküzletünkben!

GYS GYSCAP 24V szuperkondenzátoros indító

Csak rendelésre, speciális feltételekkel, hosszabb szállítási határidővel! Megrendelés előtt kérjük érdeklődjön a várható szállítási határidőről és a szállítási feltételekről!
Egységár (darab):
Bruttó: 659.359 Ft
Nettó: 519.180 Ft
Cikkszám:
028944
Márka:
GYS
Kosárba tesz

A termék az alábbi kategóriákban található:

Lítium akkumulátoros és szuperkondenzátoros indítók

Leírás

Garancia: akár 3 év (1+1+1 év, ami regisztrációhoz kötött)
 
A GYSCAP 24V egy akkumulátor nélküli indító.
Indítóáram: 2500 A
Indítható járművek (225 Ah): munkagépek, teherautók, buszok
 
24 V-os (2 x 12 V) akkumulátorral szerelt járművekhez: nehéz tehergépjárművek, buszok, stb. A GYSCAP 24V szuperkondenzátor technológiát használ (akkumulátorok nélkül), hogy azonnali indítási teljesítményt biztosítson. Járó motorral rendelkező járműből származó energiát használ fel, hogy automatikusan feltöltse magát. Ezt az energiát egy másik jármű indítására használja fel. Ez a készülék teljesen autonóm, és nem kell a hálózathoz csatlakoztatni.
 
Erőteljes indítás
  • Akkumulátormentes technológia köré épült, 10 szuperkondenzátorral van felszerelve.
  • A szuperkondenzátorok 1 000 000 ciklusos élettartamot garantálnak (töltés és indítás).
  • Energia 2500 A indításkor / 10 000 A csúcsáram.
  • Két indítási mód: automatikus vagy kényszerítő (SOS) mélykisülési akkumulátorral felszerelt járművekhez.
Könnyű és kényelmes
Három töltési mód:
• Csatlakoztassa a csipeszeket a járó motorú járműhöz. Ha a GYSCAP-et néhány másodpercig csatlakoztatva hagyja a jármű indítása után, az automatikusan újra töltődik a járó motornál.
• Csatlakoztassa a szivargyújtó vezetékét bármely járműhöz. Ez a töltés nagyon praktikus, mert nem szükséges felnyitni a motorháztetőt és az akkumulátorhoz csatlakoztatni a csipeszeket. Ezenkívül a jármű álló helyzetben is lehet, és a szivargyújtóból veszi az áramot.
• Csatlakozás a hálózathoz egy Gysflash 4 A (029422 + Acc Gysflash) tápellátásán keresztül. (029439 - nem tartozék)
 
Bizonyított technológia
  • Több ezer indítás megállás nélkül.
  • Még több éves tárolás után is működőképes.
  • Érzéketlen a hidegre és a melegre (-40°C/+60°C) tárolás, töltés és használat során.
  • Az időjárási viszonyoktól függetlenül garantálja a sikeres indulást.
  • Minden időjárási viszonyok között használható, eső vagy hó nem befolyásolja.
  • Nem igényel karbantartást.
Optimális biztonság és intuitív kezelőfelület
A SMART STARTER MANAGEMENT SYSTEM-mel felszerelve védett a fordított polaritás/zárlatos csipeszek ellen. Ez a rendszer garantálja a fedélzeti elektronika, a jármű akkumulátora, az indító és a felhasználó biztonságát.
Tartalmaz egy digitális kijelzőt, amely folyamatosan és pontosan képes szolgáltatni a jármű akkumulátorának a kapocsfeszültségét. A kondenzátorok töltöttségi állapotát a LED oszlopdiagram jelzi.
 
Ideális helyszíni használathoz
Nagyon robusztus burkolat acélból és alumíniumból.
100% réz kábelek, 50 mm2 keresztmetszet és 2 m hosszú.
Teljesen szigetelt akkumulátorcsipeszek.
 
Műszaki adatok:
Kapacitás: 10 x 3000 F (3 V)
Indítható járműtípusok (24 V): diesel / benzin
Indítóáram: 2500 A
Rövidzárlati áram: 4500 A
Csúcsáram: 10000 A
Belső kondenzátor töltés járó motorról: 24 V - kevesebb mint 1 perc
Belső kondenzátor töltés szivargyújtóról: 10-30 V (150 W max.) - maximum 30 perc
Belső kondenzátor töltés hálózatról: GYSFLAS 4.12 - 4A - maximum 1 óra
Méretek: 32 x 49 x 21,5 cm
Nettó súly: 12 kg
Bruttó súly: 15,46 kg
 
A tartozékokra a garancia nem terjed ki.
A műszaki adatok a gyártó által kibocsátott információk.
A paraméterek optimális körülmények között a technológiai előírások betartásával érvényesek.
A képek csak illusztrációk!
Kosár
A kosár üres
Felhasználó

Regisztráció

Valuta
EURO Árfolyam
HUF valuta HUF 414.18 Ft
Termékajánló